Bon dia,
Després de renovar les plantacions antigues i malmeses per les sequeres, els arbres joves comencen a donar els primers fruits.



Continuem collint cireres a Torrelles, anem fent passades per tenir un punt de maduració adequat. A les de Begues encara els falta una mica, no sabem encara si hi haurà un petit salt entre les unes i les altres.
Aquest any la qualitat és molt bona: surten dolces i molt sanes, esperem que tota la temporada continuï d’aquesta manera.


Volem recomanar l’espinac, estan en el seu punt òptim de consum, molt tendres i frescos, és ideal per eliminar toxines de l’hivern i preparar-nos per l’estiu. Recomanat per perdre pes, doncs té molt poques calories i és saciant.
Salut
Montse i Josep